top of page

КРАТКИ ИТАЛИАНСКИ ИСТОРИИ ПРЕДИ КОЛЕДА


Тази година по някакъв начин е първа, въпреки, че Моите италиански дни съществуват от пет години, а аз съм в Италия от 14. Никога не съм имала времето, което съм искала за Моите италиански дни. Защото животът постоянно ме притискаше да правя неща, които не искам, но защото трябва, и защото всичко друго беше с предимство – всяко мнение, всяко изискване, всяка друга, но никога моята, спешност.


Както много от хубавите неща в живота, новият етап за моята "страничка" започна като събуждане. Отворих прозореца и си поех дъх. Всяка горчивина си отиде, всяко разочарование отстъпи място на бъдеще. И осъзнах, че "моите" всъщност не са моите, а на всеки от нас, дни, в които можем да си подарим път, красота, история, култура, мечта, хубав живот. И че Италия е може би най-чудесното място, което може да разкаже за всичко това накуп.

В малката ни група сродни души, в която вече не сме "аз", а "ние", мислехме как да отбележим това ново бъдеще. Символът на прозореца беше очевиден. А с него и онази коледна идея, нали я знаете – за многото прозорчета, всяко от които носи изненада и отброява дните до раждането на доброто.


И така, за тези от вас, които обичат Италия и приемат нашето място като свое малко островче различност, сме подготвили един мъничък проект.


От 1 до 24 декември, всеки ден, ще ви изпращаме по имейла по едно малко прозорче за отваряне. А от него ще се виждат думи за Италия.

И както всеки бонбон в кутията на шоколадовите предколедни календари е с различен вкус и води сърцето на различно място, така нашите кратки историии ще разкриват любопитни тайни за най-различни места, събития и хора – някои истински, а други толкова обичани и толкова италиански, че са като истински.

Регистрирайте се и получавайте изненадите си всеки ден от 1 до 24 декември.




留言


bottom of page